Τετάρτη 11 Μαρτίου 2009

Φλογερίτσα ή Πιστικός - Πολυφωνικό τραγούδι Πωγωνίου



Μου ΄λέγε, μωρ’, μου λέγε,
μου ‘λεγε η μάνα μου.
Μου ΄λέγε η μάνα μου:
- Μάθε, γιε μου γράμματα.

Μάθε, γιε μου, γράμματα,
μάθε κοντυλίσματα.
Κι εγώ δεν την άκουσα,
πιστικός εγίνηκα.

Πιστικός εγίνηκα,
χίλια πρόβατα βοσκώ.
χίλια πρόβατα βοσκώ.
με εβδομήντα δυο σκυλιά.

Με εβδομήντα δυο σκυλιά,
Φλογερίτσα έκοψα
φλογερίτσα έκοψα
από κίτρο κι από ελιά

Από κίτρο κι από ελιά
κ’ από κόκκινη μηλιά.
Κι από κόκκινη μηλιά,
κάθε πέτρα την λαλώ

Κάθε πέτρα τη λαλώ,
κάθε κάστρο ακούγεται.
Κάθε κάστρο ακούγεται.
τ’ άκουσε και μια κυρά.

Τ’ άκουσε και μια κυρά,
μια κυρά βασίλισσα
- Ποιος είν’ εκείνος που λαλεί;

Ποιος είν’ εκείνος που λαλεί,
μην είναι ο γιος της ορφανής;
Μην είναι ο γιος της ορφανής;
Σύρτε φέρτε τον εδώ.

Σύρτε φέρτε τον εδώ.
Να λαλάει στις πόρτες μου.
να λαλάει στις πόρτες μου.
και τις βαγιοπούλες μου.

Και τις βαγιοπούλες μου,
να σηκώνονται ταχιά.
Να σηκώνονται ταχιά.
να βυζαίνουν τα παιδιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου